حال و روز شما مردان
درباره وبلاگ

خانگي سازي تماس با من اضافه کردن اينجا به علاقه منديها صفحه RSS را اينجا ببينيد
اگر اومدی و نظر ندادی و من ندیدم الهی تو بمیری من نمیرم سر قبرت بیام پارتی بگیرم الهی سرخک و اوریون بگیری تب مالت و بلای جون بگیری...ا الهی از سرت تا پات فلج شه کمرت بشکنه,دستت کبودشه الهی حسبه و MS بگیری سره راه بیمارستان بمیری الهی خیر نبینی الهی کور بشی چشمت نبینه بمیری,گم بشی,حقت همینه الهی آسم تیپ A بگیری هنوز که زنده ای,پس کی میمیری؟ =============== این فقط برای شوخی بچه ها مهم نیست نظر ندادید نترسید نفرینای من جز خودم دامان کسی رو نمیگیره
 تـــعداد اعـــضا : 0
آرشيو مطالب
آمار و امكانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 5378
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1



.....

کــد کــَج شــُدَنِ تَصــآویر

====== a href="آدرس وبلاگ"> a href="http://khk-xoxo.blogfa.com"> ==== a href="آدرس وبلاگ"> a href="http://khk-xoxo.blogfa.com"> ==========

کد حرکت متن دنبال موس ========

================== =======


========


==============


=======


=========


======


========


.............................. فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
حمايت از ما

براي حمايت از ما کد لوگو را در وبلاگتان قرار داده قالب سبز


كد لوگو ما :

--------------------
كد لينك ما :

نويسندگان وبلاگ
پيوندهاي روزانه
لينك دوستان
لوگو دوستان
اطلاعيه ها

پيام مدير : با سلام به وبلاگ من خوش آمديد .
قالب اين وبلاگ توسط قالب سبز طراحي شده و توسط سرورهاي قدرتمند GreenSkin.ir پشيباني مشود . براي دريافت قالب هاي جديد روي بنر زير كليك كنيد .

حال و روز شما مردان ( <-PostCategory-> )

 


الهی پر پربشین واسمون انقده جون میکنین شب و روز



نظرات شما عزیزان:

JAVID
ساعت22:11---31 خرداد 1392
از مربی بدنسازیم میپرسم:
از کدوم دستگاه بیشتر استفاده کنم که هیکلم دختر کش بشه؟
میگه: از دستگاه خودپرداز بیرون باشگاه!!!

کلا مطالبت باحال بود


arash
ساعت19:47---26 خرداد 1392
خخخخخخخخخخخ خیلی باحال بود دمت گرم جیگررررررررررررررر

arash
ساعت16:57---12 خرداد 1392
سلام جیگر من خوبی نفسم بابا ایول دمت جیز میگم اپت خیلی قشنگه فقط به منم یاد بده چجوری میشه اون قسمتی که نوشتی حالشو بگیر واسه نظر دهی اون رو اسمش رو عوض کنم بوووووووووووووووس فعلا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ : سه شنبه 22 / 2 / 1392برچسب:, | ساعت : | توسط SHYDA Y difone | لينك ثابت |
تعداد بازديد از اين پست کل ميباشد
پيغام مدير....
عناوين آخرين مطالب ارسالي
تبليغات